Netto zmienia się dla klientów
Warszawski sklep przy jednej z najdłuższych ulic w Polsce przejdzie przebudowę
W sobotę 20 sierpnia, po zakończeniu pracy sklepu, rozpocznie się remont Netto przy Wale Miedzeszyńskim 69 w Warszawie. Wszystko po to, by klienci mogli robić zakupy w bardziej komfortowych warunkach, korzystając z licznych udogodnień, które pojawią się po remoncie. Ponowne otwarcie sklepu nastąpi w czwartek, 25 sierpnia, o godzinie 8.
Czego mogą spodziewać się klienci Netto przy Wale Miedzeszyńskim 69 w Warszawie? Remont wprowadzi szereg zmian, dzięki którym zakupy będą jeszcze przyjemniejsze i bardziej komfortowe. W sklepie pojawią się kasy samoobsługowe, które usprawnią i przyspieszą robienie zakupów.
Odświeżona zostanie strefa warzyw i owoców, która umożliwi lepszą ekspozycję asortymentu i pozwoli na jego poszerzenie. Po zakończonym remoncie w sklepie dostępne będzie również odpiekane na miejscu pieczywo, a to za sprawą wyposażenia placówki w strefę odpieku.
Oprócz tego sklep zostanie odmalowany wewnątrz, a część regałów wymieniona. Pojawią się także zmiany elementów wykończeniowych, w tym laminatów czy płytek w strefie kasowej. Zmodernizowany zostanie również układ oświetlenia, który doświetli poszczególne kategorie produktów. Zainstalowany zostanie też dźwiękowy system komunikacji. Dzięki temu najważniejsze informacje dla klientów będą płynęły wprost ze sklepowych głośników, a zakupy umili muzyka w tle. Po remoncie dostępne będą również nowe wózki i koszyki na zakupy.
Prace remontowe rozpoczną się w sobotę, 20 sierpnia po godzinie 22.00, tak aby klienci mogli jeszcze w tym dniu zrobić zakupy i potrwają do środy, 24 sierpnia włącznie.
Już w czwartek, 25 sierpnia o godzinie 8.00 Netto ponownie otworzy się dla swoich klientów i powita ich nie tylko bardziej nowoczesnym wyglądem i funkcjonalnymi rozwiązaniami, ale także promocjami, które będzie można znaleźć w specjalnej gazetce z okazji otwarcia.
Więcej informacji o Netto na:
- stronie www: netto.pl,
- profilu na Facebooku: Netto Polska.
O Netto Polska:
Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce blisko 650 sklepów i 5 centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ponad 9 tys. osób. Oznacza to, że Netto Polska zajmuje trzecią pozycję wśród marek obecnych na rodzimym rynku dyskontów. W sklepach sieci można znaleźć szeroką ofertę produktów spożywczych, w tym marek własnych (m.in. Sztuka Mięsa, Premieur, Miletto), jak również asortyment non food. Celem Netto jest oferowanie klientom korzystnych cen na co dzień. Sklepy sieci poza Polską znajdują się także w Danii i Niemczech.