Kup w CCC dziecięce buty lub plecak i zapłać za nie później!

Buty dla dziecka na nowy rok szkolny, a może zmiana wysłużonego plecaka na wygodniejszy model? Te i wiele innych niezbędnych produktów oferuje CCC. Co więcej, dzięki usłudze PayPo dostępnej we wszystkich sklepach marki, Klienci mogą zabrać zakupy do domu i zapłacić za nie nawet za miesiąc, bez dodatkowych kosztów. Z szybkich płatności odroczonych można skorzystać zarówno w salonie stacjonarnym, online, jak i w aplikacji mobilnej CCC.

Okres powakacyjnych powrotów do szkoły i biur to intensywny czas dla wielu naszych Klientów. Dla rodziców, wybór nowych butów czy szkolnych plecaków dla swych dzieci może być niełatwym zadaniem. Szczególnie, że w dzisiejszych czasach wyzwaniem jest odpowiednie zarządzenie budżetem domowym, W CCC ułatwiamy skompletowanie wyprawki dla dziecka – mamy szeroką ofertę produktów dla najmłodszych, w świetnych cenach, a dodatkowo za wszystkie zakupy dzięki PayPo w aplikacji CCC, można zapłacić nawet miesiąc później. To niezwykle szybkie wygodne rozwiązanie zajmuje mniej niż 10 sekund – mówi Arkadiusz Ruciński, Dyrektor Zarządzający ds. Sprzedaży Online w Grupie CCC.

Usługa PayPo, dostępna jest w sklepach stacjonarnych (przez aplikacje mobilną CCC) i sklepie online. CCC to pierwsza w swym segmencie sieć handlowa w Polsce i jedna z pierwszych w Europie, która wprowadziła tak wygodne rozwiązanie. By skorzystać z usługi PayPo w sklepie, wystarczy użyć aplikacji mobilnej CCC i wygenerować kod, a następnie podać go pracownikowi przy kasie.

Usługa PayPo pomaga Klientom robić zakupy w sposób bezpieczny i przemyślany, dbając jednocześnie o swoje wydatki i kontrolując domowy budżet. Jest to szczególnie ważne w okresie wyprzedzającym rok szkolny, kiedy jednorazowo rodzice muszą przeznaczyć często wysokie kwoty pieniężne, aby zaopatrzyć nie jedno a nawet kilkoro dzieci w najważniejsze produkty niezbędne do szkoły – mówi Tomasz Hadzik, Wiceprezes Zarządu PayPo – Korzystając z PayPo klienci mogą skompletować wyprawkę szkolną już teraz, kupując wszystkie artykuły szkolne od ręki, a płatność za nie bezkosztowo rozciągnąć w czasie, płacąc w dogodnym dla siebie momencie. Pozwala im to zadbać o swoją płynność finansową w tym bardzo “gorącym” okresie.  

CCC, jako pierwszy partner PayPo, oferuje też swoim Klientom produkt: Podziel na 4, z którego skorzystać można w sklepach stacjonarnych sieci. W jego ramach Klient może zapłacić za swoje zakupy w 4 ratach 0%. W ciągu 30 dni od dnia transakcji może on zadecydować, czy woli opłacić całość należnej kwoty za zakupy, czy tylko jedną z czterech rat. W obu przypadkach nie poniesie on żadnych dodatkowych kosztów związanych z odroczoną płatnością.

Więcej informacji dostępnych jest na: https://ccc.eu/pl/paypo#online

***

CCC S.A. jest jedną z największych europejskich spółek w segmencie obuwia. Grupa posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee.  Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. CCC S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie od 2004 roku.

Radio EURO

Radio emitujące swój program wyłącznie drogą internetową nie musi w Polsce starać się o uzyskanie koncesji na nadawanie, a co za tym idzie uiszczać opłat dla Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Nadawca takiej rozgłośni powinien zatroszczyć się o pozwolenie na rozpowszechnianie utworów muzycznych. Nadawanie piosenek bez takiej zgody może skutkować karą do dwóch lat pozbawienia wolności i wysoką grzywną dla właściciela stacji. W celu legalnego odtwarzania muzyki w radiu, nadawca powinien podpisać umowy z podmiotami, którymi są:

  • ZAiKS – Związek Autorów i Kompozytorów Scenicznych
  • ZPAV – Związek producentów Audio Video
  • SAWP – Stowarzyszenie Artystów Wykonawców Utworów Muzycznych i Słowno – muzycznych
  • Związek Artystów Wykonawców STOART.

W podpisanych umowach musi być określona wysokość tantiem, jakie nadawca będzie uiszczał wytwórniom z tytułu praw autorskich. Część z pozyskanych w ten sposób środków trafia również do wykonawców.

Przed rozpoczęciem nadawania niezbędne jest uzyskanie licencji na rozpowszechnianie utworów. Za jej brak może grozić nawet kara do 2 lat pozbawienia wolności oraz wysoka grzywna.

Przed rozpoczęciem nadawania niezbędne jest uzyskanie licencji na rozpowszechnianie utworów. Za jej brak może grozić nawet kara do 2 lat pozbawienia wolności oraz wysoka grzywna. Policja interesuje się nielegalnym rozpowszechnianiem utworów w internecie. Niespełna rok temu zamknęła studenckie radio internetowe z Opola.

Nadawca powinien zaopatrzyć się w co najmniej trzy, a najlepiej cztery umowy z Organizacjami Zbiorowego Zarządzania. Są to:

  • ZAiKS – Związek Autorów i Kompozytorów Scenicznych
  • ZPAV – Związek producentów Audio Video
  • SAWP – Stowarzyszenie Artystów Wykonawców Utworów Muzycznych i Słowno – muzycznych
  • Związek Artystów Wykonawców STOART

Licencje uzyskuje się składając pisemnie specjalny wniosek do powyższych organizacji, które reprezentują zarówno twórców polskich jak i zagranicznych. Następnie podpisana jest umowa, która zezwala na rozpowszechnianie utworów muzycznych poprzez radio. Po podpisaniu umowy możemy rozpocząć legalne nadawanie.

Warto zaznaczyć, że każde stowarzyszenie reprezentuje różne osoby odpowiedzialne za produkcję utworu!

  • ZAiKS – prawa twórców i kompozytorów
  • ZPAV – prawa właścicieli fonogramów, czyli producentów
  • STOART i SAWP – tantiemy od artystycznych wykonań

Wszystkie powyższe stowarzyszenia wymagają również, by co określony w umowie okres czasu wysyłać specjalne raporty, które zawierają między innymi tytuły piosenek i nazwiska osób związanych z danym utworem, które zostały odtworzone w naszej stacji.

Założenie własnego radia to z pewnością ciekawy pomysł, ale przed każdą decyzją biznesową powinniśmy uwzględnić, ile będzie to nas kosztować. Jeżeli chodzi o rozgłośnię, podstawą jest dobry sprzęt. Istotne, aby dźwięk był jak najlepszej jakości, więc należy zainwestować w porządne mikrofony i anteny. Ponadto niezbędne będzie zaopatrzenie się w komputery, serwery, programy z muzyką, a także kilka par słuchawek. Jeżeli chcemy rozszerzać działalność, nie możemy nadawać z dowolnego miejsca, a tylko w przeznaczonym do tego studiu, które odpowiednio wycisza dźwięk. Powinniśmy zadbać również o nadajniki i zdecydować, czy radio będzie miało swój zasięg tylko w naszym mieście czy w całej Polsce, co jest o wiele droższe w realizacji.

Dobre radio w większości polega na nadawaniu muzyki różnego gatunku. Abyśmy jednak mogli to robić w celach komercyjnych, musimy zadbać o formalności w postaci licencji. Należy ją odkupić od odpowiednich organizacji, takich jak Stowarzyszenie Autorów Związek Autorów i Kompozytorów Scenicznych(ZAiKS), STOART Związek Artystów Wykonawców czy Stowarzyszenie Artystów Wykonawców Utworów Muzycznych i Słowno-Muzycznych. Oprócz tego niezbędne będzie pozwolenie na nadawanie. Art. 46 ust. pkt 6 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej jasno pokazuje, że musimy uzyskać koncesję na rozpowszechnianie programów radiowych. Jeżeli stawiamy wyłącznie na radio internetowe, nie będziemy musieli takowej posiadać. Kolejnym aspektem będzie zatrudnienie pracowników. Warto pamiętać, że sami nie jesteśmy w stanie realizować wszystkich audycji, ponieważ radio jest całodobowe i potrzebujemy dodatkowych redaktorów. Warto zatrudnić osoby kreatywne, z dobrą dykcją i posiadające barwne słownictwo. Każdą osobę powinniśmy zatrudniać na podstawie umowy o pracę, więc warto również to uwzględnić w naszych oczekiwanych kosztach.

Aktualnie prawie wszystkie tradycyjne stacje radiowe na świecie nadają swój program również przez internet. Dotyczy to także większości nadawców polskich, włącznie z publicznymi . Do tego dochodzi wiele małych stacji nadających swój program tylko przez internet. Znajduje się wśród nich wiele rozgłośni niszowych, które zaspokoją gust każdego melomana. Są stacje z rockiem, techno, aktualnymi przebojami, jazzem i muzyką operową – każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Wielu spośród tych małych nadawców ma na tyle niewielkie grono słuchaczy, że może spełniać ich życzenia dotyczące tego, co chcieliby usłyszeć w programie, wyrażane na stronach internetowych. Ofertę powiększają dodatkowo tysiące stacji na całym świecie, które nadają w językach obcych.

Category:

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *